آموزش مراحل نصب کمربند قرمز:

مراحل نصب کمربند ایمنی رنگی BOSUNG به صورت استاندارد در اکباتان اسپرت به همراه عکس 



1- اولین مرحله باز کردن فلاپ های داخل اتاق جهت دسترسی به مکانیک کمربند خودور می باشد.سپس مکانیک کمربند را به طور کامل باز کرده و بیرون می آوریم.


تعویض کمربند ایمنی قرمز

نصب کمربند قرمز


2- مرحله دوم باز کردن کامل رول کمربند از داخل مکانیک کمربند خودرو می باشد.در این مرحله جهت تمیز ماندن کمربند ها حتما از یک زیر انداز استفاده کنید و کار تعویض را روی آن انجام دهید تا کمربند ها کثیف نشوند. 

نکته بسیار مهم :در مورد تمیزی کار و انجام کار استاندارد اصلا مهم نیست کمربند ایمنی چه خودرویی را باز میکنید تمام خودروها برای شما باید یکسان باشند و فقط کار درست را انجام دهید ، حال پایین ترین نوع ماشین باشد یا با لاترین فقط مهم این است که شما باید کار استاندارد و تمیز تحویل مشتری بدهید.


نصب کمربند قرمز

 INSTALATION SAFETY RED BELT

نصب کمربند قرمز


3- مرحله سوم بیرون آوردن کمربند قدیمی از مکانیک و جایگزینی کمربند ایمنی رنگی جدید (در این عکس کمربند قرمز می باشد).در این مرحله دقت داشته باشید تمام قطعات کششی کمربند و قلاب نگهدارنده باید به صورت درست و در همان جهت استاندارد خود که باز نموده اید دوباره بر روی رول کمربند قرمز جدید قرار بگیرند و حتما این کار را با حوصله و با دقت انجام دهید چرا که بعد از دوخت نهایی باز کردن رول بسیار مشکل و زمان بر است.

نکته : اگر به هر دلیل به جهت قلابها در هنگام تعویض شک داشتین مکانیک کمربند و رول جدید را به خودرو منتق کنید و بدون بستن آن ،از روی کار جهت راتشخیص دهید و رول را آماده دوخت کنید و سپس با نخ استاندارد بدوزید.بهترین نخ ، نخ آلمانی نمره 6 می باشد البته نخ ترک هم بسیار مناسب است.

نکته : حتما و حتما قبل از باز کردن قلاب کمربند قدیمی جای دکمه قبل را روی کمربند جدید علامت بزنید که دقیقا اندازه استاندارد قبل رعایت شده باشد.

نکته : دکمه فابریک کمربند در این مرحله باز شده و دکمه استاندارد در مرحله نهایی جایگزین آن می شود.


کمربند ایمنی BOSUNG

نصب کمربند قرمز ایمنی

کمربند ایمنی قرمز


4- مرحله چهارم مرحله نصب کمربند ایمنی جدید در جایگاه داخل خودرو می باشد.

نکته : حتما قبل از محکم کردن کمربند ها در جای خود از میزان کشش استاندارد و جمع کردن آن مطمئن شوید و بیش از حد پیچ هارا محکم نکنید چراکه کمربند ایمنی خودرو فقط و فقط در یک نطه بسیار حساس از زاویه نصب شده درست کار میکند و شما باید به این نکته توجه داشته باشید.


نصب کمربند ایمنی قرمز

کمربند ایمنی BOSUNG 

نصب کمربند ایمنی قرمز

نصب کمربند BOSUNG

نصب کمربند BOSUNG

 ********در تمام مراحل کار از دستکش اسفاده نمایید*********


استفاده از این مطالب با ذکر منبع صحیح و شایان ذکر می باشد.